onsdag 30. mai 2012

Vesken min!

Hei! I 3 dager nå har jeg holdt på med og sy en veske til meg selv. Jeg har vært i praksis på skolen der jeg har fådt en oppgave av og sy en veske. Det var ganske moro og lage en veske spesielt når man vet at man lager den til seg selv og kan designe den helt selv.
Noen ganger ble jeg litt sliten fordi jeg måtte konsentrere meg ganske mye, fordi jeg skulle være nøye med det jeg gjorde. Her er noen bilder fra prossesen når jeg laget vesken. Jeg begynte først og måle opp hvor store stoff bitene skulle være! Da brukte jeg ett ark og måle det opp på.



Så tegnet jeg Logoer som jeg ville ha på framsiden av vesken min! Men det ble ingen av de logoene jeg tegnet her, fordi jeg ikke kunne kopiere noen andre sitt.. så jeg laget min egen logo på veska! ( bilde ligger lenger ned ) :)





Så fant jeg fram de stoff bitene og fargene jeg ville bruke!
Det er svart, Grå silke og hvit farge.





så klippet jeg ut 2 av de gråe silkedelene og sydde det ilag sammen med glidelåsen samtidig!




Etter det så sydde jeg sammen de 2 andre svarte stoff bitene sammen med linning og klippet ut veske håndtakene og skulle sy alt sammen ilag!








Og slik ble resultatet av vesken jeg laget! Jeg ble veldig fornøyd med vesken og jeg kommer til og bruke den når jeg skal bort, og når jeg skal til byen osv. :)

For de som lurer så står det en M og en H bokstav og det står for mitt fornavn og etternavn :)

1 kommentar:

  1. Flott blogginnlegg, Malin!
    Fint at du viser oss hele prosessen.

    SvarSlett